Economic - Scris de , Tuesday, 12 October 2010 16:09 - 0 comentarii

Gap a vrut să-şi schimbe logo-ul. Clienţii au spus “nu”!

Într-un efort de reinventare, firma producătoare de îmbrăcăminte a schimbat identitatea brandului Gap: legendarul pătrat albastru a fost înlocuit cu unul alb, cu un alt pătrat albastru într-un colţ. Mii de clienţi au protestat, scrie BBC.

Nemulţumirile au început să curgă pe pagina Facebook a brandului: peste 2000 de persoane au comentat noua identitate, multe dintre comentarii fiind negative. În numai o săptămână Gap a revenit la vechiul semn identitar. Mark Hansen, preşedintele diviziei Gap din America de Nord a declarat că întotdeauna clienţii sunt pe primul loc, aşa încât a luat decizia de a renunţa la noua identitate.

“Probabil că va veni o vreme şi pentru noul logo, însă vom alege să tratăm chestiunea altfel”, a mai spus Hansen.



Comentariile sunt inchise.

Travel - Oct 19, 2010 15:50 - 0 comentarii

Low, low, low-cost…

Mai multe în secţiunea Travel


Tehnologie şi ştiinţă - Mar 14, 2018 14:27 - 0 comentarii

Parteneriatele și colaborarea deschid calea către experiențe mai bune ale clienților

Mai multe în secţiunea Tehnologie şi ştiinţă


Internaţional - Nov 10, 2021 9:01 - 0 comentarii

Statele Unite: a venit sfârșitul democraților?

Mai multe în secţiunea Internaţional