Economic - Scris de , Tuesday, 12 October 2010 16:09 - 0 comentarii

Gap a vrut să-şi schimbe logo-ul. Clienţii au spus “nu”!

Într-un efort de reinventare, firma producătoare de îmbrăcăminte a schimbat identitatea brandului Gap: legendarul pătrat albastru a fost înlocuit cu unul alb, cu un alt pătrat albastru într-un colţ. Mii de clienţi au protestat, scrie BBC.

Nemulţumirile au început să curgă pe pagina Facebook a brandului: peste 2000 de persoane au comentat noua identitate, multe dintre comentarii fiind negative. În numai o săptămână Gap a revenit la vechiul semn identitar. Mark Hansen, preşedintele diviziei Gap din America de Nord a declarat că întotdeauna clienţii sunt pe primul loc, aşa încât a luat decizia de a renunţa la noua identitate.

“Probabil că va veni o vreme şi pentru noul logo, însă vom alege să tratăm chestiunea altfel”, a mai spus Hansen.



Comentariile sunt inchise.

Politic - Nov 21, 2017 11:18 - 0 comentarii

Cele trei opțiuni ale Angelei Merkel

Mai multe în secţiunea Politic


Auto - Jun 3, 2024 10:20 - 0 comentarii

Impactul TollRO asupra companiilor de logistică: o analiză Eurowag

Mai multe în secţiunea Auto


Timp liber - Jun 17, 2022 10:37 - 0 comentarii

5 mașini de familie sub 20.000 de euro – ignorate pe nedrept!

Mai multe în secţiunea Timp liber