Economic - Scris de , Tuesday, 12 October 2010 16:09 - 0 comentarii

Gap a vrut să-şi schimbe logo-ul. Clienţii au spus “nu”!

Într-un efort de reinventare, firma producătoare de îmbrăcăminte a schimbat identitatea brandului Gap: legendarul pătrat albastru a fost înlocuit cu unul alb, cu un alt pătrat albastru într-un colţ. Mii de clienţi au protestat, scrie BBC.

Nemulţumirile au început să curgă pe pagina Facebook a brandului: peste 2000 de persoane au comentat noua identitate, multe dintre comentarii fiind negative. În numai o săptămână Gap a revenit la vechiul semn identitar. Mark Hansen, preşedintele diviziei Gap din America de Nord a declarat că întotdeauna clienţii sunt pe primul loc, aşa încât a luat decizia de a renunţa la noua identitate.

“Probabil că va veni o vreme şi pentru noul logo, însă vom alege să tratăm chestiunea altfel”, a mai spus Hansen.



Comentariile sunt inchise.

Sport - Jun 30, 2025 14:04 - 0 comentarii

Turneul ATP „Ion Țiriac Challenger” debutează la Brașov

Mai multe în secţiunea Sport


Ultima oră - Jun 29, 2025 17:00 - 0 comentarii

Podul de la Brăila, deschis complet după doi ani de așteptare și cinci reasfaltări

Mai multe în secţiunea Ultima oră


Sănătate - Jun 5, 2025 10:22 - 0 comentarii

Organizația Mondială a Sănătății: Bolile de piele, o prioritate globală de sănătate publică

Mai multe în secţiunea Sănătate


new