Tehnologie şi ştiinţă - Scris de , Thursday, 21 October 2010 13:29 - 0 comentarii

Mai bine, cu My Office

Romtelecom a lansat un nou serviciu de comunicare unificată, sub brandul My Office, ce le oferă clienţilor-companii posibilitatea de a-şi optimiza afacerile, prin conectarea audio şi video a mai multor persoane în acelaşi timp, indiferent de locul în care se află, cât şi partajarea aceluiaşi desktop, folosirea aceloraşi aplicaţii, chiar şi lucrul în comun pe un document în timp real.

“Lansând My Office, Romtelecom devine primul operator de telecomunicaţii local care oferă soluţia completă de Hosted Unified Communications (servicii gazduite de comunicaţii unificate), pe o platformă Microsoft operată de compania Central Europe On Demand”, spun reprezentanţii companiei.

My Office acoperă toate nevoile de comunicare ale clienţilor companii, incluzând monitorizarea prezenţei angajaţilor (status şi disponibilitate), mesagerie instantă între aceştia pe echipamente fixe sau mobile, conferinţe audio, video şi web, dezvoltare de site-uri web şi spaţii de lucru comune, e-mail mobil, calendar, partajare a listei de adrese, a task-urilor comune şi a fişierelor, şi controlul documentelor.

Serviciul are două variante de abonamente, cu preţuri începând de la 2,5 euro pe lună şi mai multe opţiuni adiţionale, fiind disponibil imediat după semnarea contractului cu Romtelecom. Clientul nu trebuie să facă investiţii iniţiale în echipamente sau licenţe software, în întreţinere şi operare, plătind doar tariful lunar pe cont de utilizator.



Lasa un comentariu

Trebuie sa fii logat pentru a comenta.