Economic - Scris de , Tuesday, 12 October 2010 16:09 - 0 comentarii

Gap a vrut să-şi schimbe logo-ul. Clienţii au spus “nu”!

Într-un efort de reinventare, firma producătoare de îmbrăcăminte a schimbat identitatea brandului Gap: legendarul pătrat albastru a fost înlocuit cu unul alb, cu un alt pătrat albastru într-un colţ. Mii de clienţi au protestat, scrie BBC.

Nemulţumirile au început să curgă pe pagina Facebook a brandului: peste 2000 de persoane au comentat noua identitate, multe dintre comentarii fiind negative. În numai o săptămână Gap a revenit la vechiul semn identitar. Mark Hansen, preşedintele diviziei Gap din America de Nord a declarat că întotdeauna clienţii sunt pe primul loc, aşa încât a luat decizia de a renunţa la noua identitate.

“Probabil că va veni o vreme şi pentru noul logo, însă vom alege să tratăm chestiunea altfel”, a mai spus Hansen.



Comentariile sunt inchise.

Timp liber - Jun 17, 2022 10:37 - 0 comentarii

5 mașini de familie sub 20.000 de euro – ignorate pe nedrept!

Mai multe în secţiunea Timp liber


Auto - Sep 27, 2022 10:46 - 0 comentarii

Eurowag a fost inclusă în prestigiosul indice FTSE250 al Bursei de Valori din Londra

Mai multe în secţiunea Auto


Utilitar - Aug 1, 2022 9:15 - 0 comentarii

Eurowag lansează soluția mobilă EW Pay

Mai multe în secţiunea Utilitar