Economic - Scris de , Thursday, 31 August 2017 16:30 - 0 comentarii

Saxo Bank publică rezultatele pentru prima jumătate a anului 2017

Saxo Bank raportează profituri și active ale clienților în creștere pe măsură ce transformarea digitală câștigă teren înaintea aniversării a 25 de ani de la înființare

 

Saxo Bank („Grupul”) a raportat un profit net de 30,7 milioane euro (229 milioane DKK) pentru primele șase luni ale 2017, o creștere de 45% în comparație cu prima jumătate a lui 2016. Depozitele colaterale ale clienților au continuat să crească la un maxim record de 13,2 milioane euro (98,3 milioane DKK) și, în ciuda volatilității scăzute, venitul operațional al grupului a atins suma de 209,6 milioane euro (1,56 miliarde DKK), față de 196 milioane de euro (1,46 miliarde DKK) în 2016.

Baza de capital a Grupului este în continuare puternică și, din 30 iunie 2017, proporția de capital comun de gradul 1, rata de capital de rangul 1 și rata capitalului total pentru Grup au fost 15,7%, 17,8% și, respectiv, 20%.

  • Venit operațional: 209,6 milioane euro (196 milioane euro în prima jumătate din 2016)
  • EBITDA: 61,6 milioane euro (57,6 milioane euro în prima jumătate din 2016)
  • EBITDA ajustat: 73,9 milioane euro (65,8 milioane euro în prima jumătate din 2016)
  • Profit înainte de impozitare: 41,9 milioane euro (29 milioane euro în prima jumătate din 2016)
  • Profit net: 30,7 milioane euro (21,2 milioane euro în prima jumătate din 2016)
  • Depozitele colaterale ale clienților: 1,32 miliarde euro (1,1 miliarde euro în prima jumătate din 2016)
  • Capital propriu total: 592,3 milioane euro (548 milioane euro în prima jumătate din 2016)
  • Rata capitalului total: 20,0% (19,5% la finalul lui 2016).

 Comentând rezultatele, Kim Fournais, CEO și co-fondator Saxo Bank, a declarat:

„Rezultatele pentru primele șase luni ale anului 2017 reprezintă o dovadă a eforturilor noastre de a continua să investim și de a îmbunătăți continuu experiența clienților noștri și tehnologia. În septembrie vom sărbători primii 25 de ani de activitate ai Saxo Bank și călătoria noastră de la pionieratul în tranzacționarea online timpurie la a deveni facilitatorul lider al accesului la piața globală de capital unde Saxo furnizează servicii bancare (BaaS – Banking as a Service).

Saxo a fost o companie fintech cu mult înainte ca acest termen să apară și, până în ziua de azi, scopul nostru este de a progresa în mod constant în evoluția tehnologiei pentru a ne asigura că suntem în fruntea digitalizării concentrate pe client a industriei serviciilor financiare”.

„Rezultatele pentru prima jumătate a lui 2017 subliniază faptul că suntem pe drumul cel bun, dar vom continua să investim și să prioritizăm dezvoltarea tehnologiei și a digitalizării viitoare pentru a ne asigura că suntem în avangarda dezvoltării unei călătorii digitale de cea mai bună calitate pentru clienții noștri”.

În luna mai 2017, s-a anunțat că Geely International Hong Kong, o filială a Zhejiang Geely Holding Group Co., Ltd (“Geely Group”), a făcut o ofertă pentru 30% din acțiunile Saxo Bank. Se preconizează finalizarea tranzacției în al patrulea trimestru al 2017.

Citiți Raportul Intermediar 2017 în întregime aici: https://www.home.saxo/about-us/investor-relations



Comentariile sunt inchise.

Sport - Oct 21, 2010 8:59 - 0 comentarii

Rezultatele UEFA Champions League

Mai multe în secţiunea Sport


Politic - Nov 21, 2017 11:18 - 0 comentarii

Cele trei opțiuni ale Angelei Merkel

Mai multe în secţiunea Politic


Social - Oct 21, 2010 13:21 - 0 comentarii

Companiile caută angajaţi cu studii superioare şi vorbitori de limbi străine

Mai multe în secţiunea Social