Economic - Scris de , Tuesday, 12 October 2010 16:09 - 0 comentarii

Gap a vrut să-şi schimbe logo-ul. Clienţii au spus “nu”!

Într-un efort de reinventare, firma producătoare de îmbrăcăminte a schimbat identitatea brandului Gap: legendarul pătrat albastru a fost înlocuit cu unul alb, cu un alt pătrat albastru într-un colţ. Mii de clienţi au protestat, scrie BBC.

Nemulţumirile au început să curgă pe pagina Facebook a brandului: peste 2000 de persoane au comentat noua identitate, multe dintre comentarii fiind negative. În numai o săptămână Gap a revenit la vechiul semn identitar. Mark Hansen, preşedintele diviziei Gap din America de Nord a declarat că întotdeauna clienţii sunt pe primul loc, aşa încât a luat decizia de a renunţa la noua identitate.

“Probabil că va veni o vreme şi pentru noul logo, însă vom alege să tratăm chestiunea altfel”, a mai spus Hansen.



Comentariile sunt inchise.

Tehnologie şi ştiinţă - May 31, 2022 10:56 - 0 comentarii

Vânzătorii de mașini second hand promit frecvent echipamente și dotări pe care mașinile nu le au. Iată cele mai întâlnite exemple

Mai multe în secţiunea Tehnologie şi ştiinţă


Economic - Oct 10, 2024 10:27 - 0 comentarii

Cum au modelat alegerile din SUA performanța pieței în istoria modernă

Mai multe în secţiunea Economic


Travel - Oct 19, 2010 15:50 - 0 comentarii

Low, low, low-cost…

Mai multe în secţiunea Travel